Viljans Triumf II

En dag var han där.
Jonas Pettersson
, pressekreterare på Centerpartiet. breakade stort och skrek sig in i våra hjärtan.
En 10-talets Anton Abele, med en video som frustade och fräste så mycket kärlek att hälften hade varit nog.


Vägvisaren Jonas. (OBS! Modeord montage)

Efter releasen kom helt osaklig kritik från kommunisthåll och min fasa var att det här skulle bli ännu en fråga ingen vågade tala om, ungefär som invandringen eller Melodifestivalen.

Men så kom den! followupen. Och ingen blev besviken.

Jag har bestämt mig.
Jonas Petterso
n(eller Anton Abele) får min röst i riksdagsvalet.
Och glöm inte. Det är regeringen, inte oppositionen, som bekostar den största delen av de rödgrönas valkampanj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0